29/01/2019, HPŽ ČR tiskové zprávy
Díky vstřícnosti společnosti New Age Advertising uvidělo v lednu klip „Miláčku, jsem těhotnej“ asi 140000 diváků sítě biografů Cinema City. Klip byl pouštěn vždy před filmem v kinech převážně v Praze, ale i Pardubicích, Plzni, Liberci nebo Ústí nad Labem. Zároveň byl klip pouštěn také divákům v síti kin CineStar.
Videospot projektu Nesoudíme. Pomáháme vtipnou formou akcentuje společenskou zodpovědnost muže za ženu a počaté dítě. Na natočení se podíleli herci Ester Geislerová, Matouš Ruml a Josef Polášek. Je k dispozici na YouTube, Facebooku i na stránkách Hnutí Pro život ČR nebo České televize.
Pochopení pro společenskou zodpovědnost předvedly i další firmy. Společnost JCDecaux, která ovládá značnou část reklamního trhu v Praze, umístila v metropoli sto osmdesát velkoplošných reklam projektu Nesoudíme. Pomáháme na zastávkách městské hromadné dopravy a padesát reklamních ploch v metru. K projektu se přidává i společnost Rengl se svými plakátovacími plochami a nabídka pomoci se objeví také na CLV plochách v Chomutově.
Chci také podpořit nečekaně těhotné ženy, které chtějí dát šanci svému nenarozenému dítěti
Pomáháme ženám a rodinám, které chtějí dát svému nenarozenému dítěti šanci, a ženám, které se trápí po ztrátě nenarozeného dítěte.
Lobbujeme za lepší podmínky pro rodiny čekající nečekaně dítě. Nevěnujeme se jiným společenským a politickým tématům.